mandag den 14. april 2008

Last fm

Ja, og titlen på foregående indlæg "Endelig på forkant" må vi konkludere var en enlig svale, desværre. Men nu har jeg da fået forsøgt mig med Last FM, og ja, ja, det er da supersmart, og alle de mængder af musik man kan finde derinde er da imponerende. Dog er det ret svært for en musikalsk analfabet som mig at finde et sted at begynde, for det (lidt) musik jeg hører, har jeg jo allerede og at forsøge at udvide min musikalske horisont, uden det tager rigtig mange timer, det bliver nok lidt svært - men gode bud på nye musikalske oplevelser modtages gerne. Så skal vi ikke bare sige been there, done that (eller ihvertfald lyttet en lille smule til that) til denne opgave - og så må jeg jo vende tilbage, når jeg får rigtig god tid og føler et krævende behov for musikalsk inspiration... Og må jeg så godt få lov at få en mp3-afspiller nu?

Ingen kommentarer: