fredag den 23. november 2007

iGoogle - I do..

Ja, ja, ja - nu kører det bare. iGoogle er da en rigtig sjov ting, som man måske nok kan bruge til et eller andet hen ad vejen. Det fungerer jo rigtig godt - og var herligt let at gå til. Man får overblik og inspiration - og hvad kan man andet end at bifalde et sted, der meget højt på listen over valgmuligheder har en daglig Steen og Stoffer-stribe. Se, det kan man da bruge til noget. Der er lige en detalje, jeg godt kunne bruge en hånd til - nemlig Googlemaps. Jeg har valgt Googlemaps ind i min iGoogle, men startbilledet er Kbh., og det skal jeg sådan set ikke bruge særlig tit. Er der nogen, der ved, hvordan man sætter startbilledet i Googlemaps i iGoogle til selvvalgt sted?

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Tak, Sten og Stoffer er nu sat på min iGoogle side ;)

Kasper sagde ...

Du kan sagtens ændre udgangspunktet for dit google map.

Klik på den lille pil på topbjælken på din google map gadget -> vælg 'rediger indstillinger' -> Skriv f.eks. 'Viborg, Denmark' og vupti :)